2 Ekim 2009 Cuma

Strum Graz çaldığın 90 dakikamı geri ver!

Yine başka bir şey yazacak iken başka bir konuya döndüm.Strum Graz - Gs maçı hakkında bir şeyler yazmaya karar verdim.
Tnt çanak antenlere şifre koymayınca evde bir futbol keyfi yapalım dedik evdekilerle.Kurulduk Tv karşısına maçın başlangıç düdüğünün çalmasını beklemeye başladık.Bu bekleyiş sırasında voleybol maçının da 3. seti oynanıyordu ilk iki seti kızlar rahat kazanınca son seti seyretmeden maçı seyretmeye başladık.


Maçın başlangıç düdüğü ile birlikte Graz'ın ne yapcaağı belli olmuştu.Teknik direktör muhtemelen de şunları söylemişti."Kapanıyoruz topu kapıp hızlı çıkıyoruz".Maç başladı Gs cılız ataklarla maçı ilerletiyordu.Elano'nun aşırtma denemesi ilk ciddi atak olmuştu.İşte o zaman anlamıştım Gs Graz'ı hafife almıştı.Graz da bu durumu iyi sezip en iyi yaptığı şeyi yaptı kapandı.İşte o anlarda keşke futbolda da savunma 3 saniyesi olsun diye bir dilek diledim Platini'den.Graz maçın devre arasına girmeden önce hemen golü buldu.Ben ise hala takımdan emindim 3-1 biter bu maç diye.Fakat devre arası bittikten sonra beklenen olmadı.Gs'nin pas trafiği çok yavaştı Ayhan aldığı topu kullanmak için dört bir yanına bakıyordu.Mehmet Topal olmayacak pas hataları yapıyordu.Birden gs'nin futbolu at Keita'ya at Arda'ya dönmüştü.Baros'un golü gelmişti ben o arada hala söyleniyordum total futbol bu yavaşlıkla oynanamaz diye.Bir yandan da düşündüm orta sahanda xavi iniesta yok ki.Ayhan Mehmet Topal var bu futbolda bu kadar hızlanır ancak.Bunca serzenişten sonra maç 1-1 bitti.Maçın genelinde Gs kötü oynadı (Kötü oynadı dediğim aslında çok ağır tempolu oynadı) Graz istediği gibi oynadı.Şans penaltı direk bunlara değinmeye gerek yok bunlar her zaman var bu maçın telafisi var sonuç olarak.İnsan bir yer kadar şanssız olabilir bir yerden sonra şansın döner.


Maç sonu Gsli futbolcular skordan memnunuz minvalinde açılamarda bulunmuşlar.Eyvallah dedim siz daha iyi bilirsiniz diye bunları da yuttum.Olur her makinenin de bir hata payı vardır o hatalarda böyle telafisi olan yerlerde olsun bu da nazar boncuğu olsun dedim.Ama Graz benim 90 dakikamı geri versin.Bu iş artık Avusturya'da mı çözer yoksa başka bir şekilde mi yapar bilmem kaç milyon futbolsevere bir 90 dakika borcu var Graz'ın.


Not1:Çizgi hakemlerine yazık adamlar bir tabure çekip otursalar daha iyi.Maçın akışına pek bir faydası yok gibi hakemlerin.
Not2:Olimpiyatlarda Rio'da.Artık Rio'da olimpiyat yapıyorsa bizde biraz heveslenebiliriz sanki.
Not3:Voleybol Kadın Milli Takımımız Avrupa 5. oldu.Bir daha ki turnuvaya eleme oynamadan katılacağız.


Saygılar

Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder