1 Ekim 2009 Perşembe

Her Yer Karanlık

Çocuklar inanın, inanın çocuklar,
Güzel günler göreceğiz, güneşli günler

İnanılmaz bir gece geçirdim. Galatasaraylıyım bunu herkes biliyor, ama parayı denkleştirince Beşiktaş ManU maçına gidecek kadar futbol severim. Galatasaray'ın ilk Şampiyonlar Ligi serüveninden beri bu kadar kötü organize olan bir takım görmedim sahada. Buna ikinci Fatih Terim zamanı da dahil. İnanmak çok zor. Bildiğim bütün doğruları kaybettim adeta.

Mustafa Denizli benim çocukluk kahramanlarımdan birisi. Monaco maçı 1984 doğumlu birisi olarak benim hafızamdaki ilk futbol maçı. O maçın kahramanlarından birisi Mustafa Denizli. Geçen sene Beşiktaş'ın başına geldiğinde şaşırmıştım. Beşiktaş'ı çalıştırmak tabi ki bir şeref bir onur, bir rüyanın gerçekleşmesi, ama Yıldırım Demirören ile çalışmasına şaşırmıştım. Şimdi üzgünüm, babasının bile şirkete sokamadığı Yıldırım Demirören , hoca koleksiyonuna bir kişi daha ekleyecek. Üzgünüm Mustafa Hocam. Ben seni hep Monaco maçındaki Denizli olarak, hep Euro 2000'deki Denizli olarak hatırlayacağım. Sana olan sevgim ve saygım bitmeyecek. Ama bu sevgim hataları söylememe engel olamıyor.

10 gündür bu maça hazırlıyorsun takımını. Sana tek bir şey için kırılıyorum, formayı adaletli vermediğin için. Ben de biliyorum Rüştü bu ülkenin en kariyerli kalecisi, Nihat Avrupa'da en başarılı olan futbolcusu. Ama hocam ne Rüştü 5 sene önceki Rüştü (ki o da bu golleri yerdi) ne Nihat Euro 2008'deki Çek Cumhuriyeti maçındaki Nihat. Hele Yusuf , bundan 5 sene önceki Yusuf, hatta geçen seneki Yusuf değil. Çok uzun yazı yazılır bu durumla alakalı, niye neden niçin? Ama olmadı hocam. Sen ışık gördüm demişsin, ben aynı ışığı ManU maçında, Galatasaray maçında gördüm. Ama dün maalesef her yer karanlıktı. Umarım Yıldırım Demirören seni hırpalamaz, kırmaz, üzmez hocam. Ben senin kornerden attığın golleri dinleyerek, Avrupa'da yazdığın tarihi izleyerek yetiştim. Gel seni sevenleri daha fazla üzme hocam.

Sevgiler Saygılar


Not: Takım Şampiyonlar Ligi'ne kalmış, yapılan transferlerden sadece Ferrari Şampiyonlar Ligi'nde oynayabilecek kapasitede ise, ya yönetim istifa etmeli, ya da Levent Erdoğan taraftara transfer duası öğretmeli.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder