19 Ekim 2009 Pazartesi

Profesör Daaaum


Kaç haftadır yazıyorum. Nasıl Aragones'i üşenmeden her hafta yazdım Daum'a da yazıyorum. Fenerbahçe diye bir takımsan sen maç boyu 2 adamla hücum edemezsin arkadaşım. Sağdaki gelecek, soldaki gelecek, forvet gelecek onun arkası gelecek onun arkasındaki o iki adam var ya, onlar da gelecek. Bu , Antep maçında ne zaman oldu dersiniz? Fener 85'te golü yiyince oldu. 5 dakika boyunca böyle saldırdı Fener ne oldu sonunda ? Atamadı bir de gol yedi. Ki o dakikalarda bile bazen hala hücum 2 3 kişiye düştü.

Kafayı yememek elde değil. Tamam kadro olmadı diyelim. Zaten değişmiş bir kadro vardı bu maçta. E olmadı yani tamam olabilir, normal. Dakika olmuş 70 nasıl hala sıkılmadan maç izliyor Daum kenardan kenardan? Topuz top tutamıyor, yorgun, gayet anlaşılıyor. Semih de öyle. Daum gitti Özer'i alacağına Santos'u aldı. Ki Santos'u almak mantıklı ama bir ileride top tut bakalım sen. İkisini beraber alsaydı gayet mantıklı olurdu. Hem Özer'le topu tutardın hem de Santos'la ona bir kanattan destek verebilirdin. Antep'in baskısına da golle karşılık verebilirdin.

Ama bizimki gitti Bekir'i aldı. Antep karşısında 1 0'ı korumaya çalıştık arkadaşlar. Vuhuuu!! Isıran takım ,offf çok korktum. Dün neyi ısırdı acaba bu takım?

Tamam geçen haftaki pres az da olsa vardı sahada. Orta saha dirençliydi. Alex yoktu. Topuz ilk yarı fena değildi ikinci yarı kötüydü. Geçen hafta neleri övmüştüm? Demiştim ki Fener hep az adamla geliyor ama o az adamlar çok yetenekli. Alex'e top geldi mi bir şeyler olabiliyor. Ayrıca seyirci de destek verince pres hiç bitmiyor. Çünkü yukarıdan sizi izleyenler prese alkış tutuyor. Alkış almak isteyen oyuncu bastırdıkça bastırıyordu geçen haftaki maçta. Bu hafta bu da yoktu. Emre de yoruldu.

Daum'a kim ne dedi bilmiyorum. Öyle bir takım var ki sahada bırakın teknik direktörün çift forvete falan geçme isteğini, yedekte zaten başka forvet yok. Onu geçtim takımı toparlayabilecek tek adamı 85'te oyuna alıyorsun. Abdulkadir yine yok. Furkan (tek extra forvetimiz) yine yok. (Bunları alana kadar burada yazmayı düşünüyorum evet.)

Bu maçı Fener alsaydı ne diyecektim bir de onu yazayım. Bu kadar uyuduğumu hatırlamıyorum ben bir maçta. Arada yemekteyiz'in finaline baktım o daha heyecanlıydı. Fener yine az adamla hücum etti. Korner kullanıyoruz ve ceza sahasında o kadar az Fenerli var ki ben korneri kullanan olsam o korneri kullanmam direk defansa gönderirim oyun kuralım diye. Fener kazandı ama hiç haketmedi.Az adamla hücum ancak o az adamların çok yetenekli olmasına bağlıdır. Onlar değişti mi ,işler de değişir.Dün Semih bile gole rağmen kötüydü. Diyecektim.

Çok şükür ki demiyorum.Antep'e helal olsun. Hele o Olcan'a. Bütün maç bir tarafını yırttı. Sonunda istediklerini aldılar. Tebrik ederiz.

Fener büyük ihtimalle Bükreş'e yenilir. Daum o maçı direk unutmuştur ve şimdiden Galatasaray'ı nasıl yeneriz onu düşünüyordur. Halbuki al şu maçı, Bükreş'e önem ver, Galatasaray'a yenilsen de fark 2 puana düşerdi. Neyse olmadı. Artık Bükreş'te en iyi ihtimalle beraberlik alınır ki o çok zor. Devamında da Galatasaray derbisinde farkı yeniden 5 puana çıkarmak için uğraşır bu takım. Maalesef Alex ile oynamazsa ve hatta Guiza kadroya girer ve Carlos'u zorunlu yedek yapmazsa o iş de zor. Keita ile Carlos'u aynı sahada ben düşünemiyorum. Daum düşünüyor mu acaba? Mail mi atsam Daum'a allahını seversen Carlos'u oynatma diye? Bilemiyorum. Her Gs maçı öncesi gibi korkuyorum.

Sevgiler

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder