30 Kasım 2009 Pazartesi

Konuşmayalım İşimize Bakalım

Aslında bugün için Barcelona - Real Madrid hakkında yazacaktım. Sonra geçmiş günlerde olduğu gibi futbloun içinde olan ama tam ortasında olmayan şeylerden birini yazmaya karar verdim.


Yılmaz Vural'dan bahsediyorum. Aslında Yılmaz Vural'ın açıklamalarından bahsediyorum. Hiç ne dediğini yazmakla uğraşmayacağım. Herkes biliyor. Herkes yılmaz Vural'ın Fenerbahçe aşkının da biliyor. Ama ne yazık ki bu konuştuğu şekilde devam ederse gidebileceği en büyük takım Trabzonspor olur.(Trabzonlular alınmasın lütfen).


Yılmaz Vural'a akıl vermek benim işim değil bu iş için para alan adamlar var onların bu konuda Yılmaz Vural'a yardımcı olması lazım ya da Yılmaz Vural'ın bir medya ilişkileri uzmanı ile oturup konuşması lazım. Eğer böyle tutarsız konuşmaya devam ederse hiç bir büyük takım bu riske girmeyecek ve kendi hayallerinden olacak Yılmaz Vural. Yılmaz Vural şu an için doğru yapıyor diyenleriniz olabilir nitekim hakkında ne kadar konuşuluyorsan o kadar iyi gazetecisinin diyen insanların memleketi burası. Yılmaz Vural güzel futbol oynattı ama ne yazık ki konuştukları yine yeniden oynattığı futbolun önüne geçti.

Yılmaz Vural artık konuşmamalı ve sadece işine konsantre olmalı daha ligde tutması gereken bir takım var. Lig daha uzun; kendisi "kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz" diyor ama çoğu kişinin de bildiği gibi şu an olduğu pozisyondaki takımlarda oynayan oyuncular büyük takımlara karşı kendilerini göstermek için oynuyor. Yayınlamayan maçlarda istekleri kayboluyor ki böyle olmasını kimse eleştirmemeli yayıncı kuruluş bir şeyler yapmalı bu iş için. Neyse yine futbolun yan ürünleri hakkında bir şey yazdım.


Saygılar. Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder