23 Şubat 2010 Salı

Sorry Guiza !

Dün akşam televizyon seyrederken Tv8 'in Guiza için yapmış olduğu "neden geldim İstanbul'a " klibine denk geldim . İzlerken üzüldüm adamın haline açıkçası. Sen Mallorca adasından kalk gel burada milletin maskarası ol. Sene başında aslında benim gol krallığı favorim Guiza idi(Ne bileyim 3 gol attığı maçtan sonra tamam uyum sağladı dedim). Ne yazık ki artık adam moral olarak dibe vurmuş halde.

Klipte de vurgulanan Guiza'nın son maçta (Fb-Bursa) oyundan alınıp kulübeye geldiği sahnedeki ruh halini herkes gördü. Zaten kederli bir ifadesi olan adam yerle bir olmuştu. Artık kimse Guiza'dan birşey beklemesin. Adamın yapacakları varsa bile bu halde hiç yapamaz.



Link


Video haricinde bir kaç arkadaş sorry Guiza adlı bir internet sitesi kurarak Guiza'dan İspanyolca - Türkçe - İngilizce kulübedeki durumuna değinerek özür diliyorlar.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder