5 Nisan 2010 Pazartesi

Sarı Melekler ve Fanatizm





Milli maçlar dışında oturup voleybol maçı izlediğimi pek hatırlamam. Belki bu benim eksikliğim, ama kendisi izlemeyi sevdiğim sporlardan birisi değil. Dün de açıkçası izlemedim maçı. Ama yenilmelerine üzüldüm. Ülke olarak takım sporlarında yurt dışında aldığımız kupa sayısı sanırım iki elin parmaklarını geçmez. (İki eli geçerse, 3 eli kesin geçmez) Hal böyle olunca kupayı kimin kazandığı fazla ilgilendirmiyor beni.

Ama dünden beri yorumlardan takip ettiğim kadarıyla, Fenerbahçe Acıbadem'in maçı kaybetmesinden mutlu olanlar var. Ben futbol maçlarında yabancı takımı destekleyen türleri anlamazken, bir de voleybol gibi, gündemimizde genelde yer almayan sporlarda başladıysak bu deliliğe, ülkenin sonu hiç hayırlı değil. İngiltere ya da İspanya gibi bir memleket olsak, belki böyle bir lüksümüz olurdu. Zaten sınırlı sayıda başarı varken, bu başarılara da bok atmak, ne kadar gerzek bir toplum olduğumuzun belirtisi. Ben de Galatasaraylıyım. En büyük üzüntüm Fenerbahçe'ye yenilmek. Ama bu benim, onların her hangi bir branşta yurt dışında başarılı olmalarını istememe engel değil. Sanırım bende bir bozukluk var.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder