5 Nisan 2010 Pazartesi

Zurna Zırtladı !!


Geçen hafta, orta sahada bir daha Barış, Topal, Sarp ve Ayhan'dan 2 tanesi ilk 11'de çıkarsa maç izlemeyeceğimi beyan etmiştim. Fakat Frank Rijkaard 4 tanesini aynı anda sahaya sürdü. Maçın teknik ve taktik boyutuna yarın gireceğim. Bugün sadece bazı noktaların altını çizmek istiyorum.

Frank Rijkaard bu sistem değişikliğini maçtan sonra aşağı yukarı söyle anlattı. "Evet bugün 4 1 4 1 oynadık. Rakip takım uzun topu genelde çok kullanan bir ekip. Bu yüzden biz de böyle bir değişiklik yaptık." Ben ise bu değişikliğin arkasında başka şeylerin olabileceğini düşünüyorum.

1-) Adnan Sezgin ve Adnan Polat, Rijkaard'ın düblörünü getirtip, gerçeği dağa kaldırmış olabilirler.
2-) Hoca maçtan önce kafayı dumanlandırmış olabilir.
3-) Burada herkes bana "Hoca değil" diyor. Ben bu işi götümle yaparım deyip, gelişi güzel bir takım kurmuş olabilir.

Gördüğünüz üzere bu tercihleri mantıkla izzah etmek mümkün değil. Tamam ben de bir futbol filozofu falan değilim. Ama belli bir IQ ile yıllardır maç izlerim. Ben böyle bir Frank Rijkaard ve böyle bir oyun anlayışı görmedim. Geçmiş olsun, 2.lik için ufak bir umut vardı ama artık o da bitti.

Barış Özbek

İki hafta önce senin zeka özürlü olduğunu dile getirmiştim. Bu hafta bunu ispatladığın için ve beni mahcup etmediğin için teşekkür ederim. Geçenlerde bir ara Löw'e "Alman milli takımında oynamak istiyorum" demişsin. Barış en fazla "Ampute" milli takımlarda görev alırsın. Lütfen yanlış anlaşılmasın, engelli insanları küçümsemiyorum. Sadece Barış'ı küçümsüyorum. Maç 1 - 1 iken o salak tekmeyi sallayacağına, golden önce zahmet ve akıl edip, Faruk'un önünü kapatsaydın.
Mert (Tercüman)

Evladım sen gurbetçi misin? Benim bir tane salak yeğenim var. Daha doğrusu çok salak yeğenim var, ama içlerinde en salağının ailesi zamanında Almanya'ya gittiği için bunun yeri ayrı. Kendisi yaz tatillerinin çoğunu yarı Türkçe, yarı Almanca konuşarak geçirirdi. İşin en güzeli ikisini de konuşamazdı adam gibi. İşte bu Mert canlısı da öyle. Frank Rijkaard'ın söylemediği şeyleri söylemek gibi bir özelliği var. Bu hafta bu zirve yaptı.

Frank Rijkaard

Hocam 30 yıllık geleneğim 1 sene içinde yerleşmesini beklemiyorduk. Senden sadece kendin olmanı istedik. Ama son 2-3 haftadır, takımın en büyük eksiği ne Arda ne başka bir oyuncu. Tek eksiğimiz sensin. Şimdi şampiyonluk yalan, 2.lik bile çok zor. Senden tek bir ricam var, şu son 6 maç kendi doğrularından ödün verme. Önümüzdeki sezon için bir parmak bal çal ağzımıza.

Serhat Ulueren

Yani yazıyı bitirmiş, zurna resmi ararken, twitterda senin Galatasaray'ın başına Hikmet Karaman'ı önerdiğini duydum. Umarım birgün bu ülkeden bir uçak havalanır. İçinde sen, ve bütün program arkadaşların olur. Yeter mi , yetmez. Hikmet Karaman ve Güvenç Kurtar aynı uçakta bulunsun. Peşi sıra palavraspor gazetelerini çıkartan herkes de bu uçakta olsun bir zahmet. Uçak düşsün, siz ölmeyin. Sonuçta biyolojik olarak insansınız. Ama kaybolun böyle bulamayalım sizi.


Maç ile ilgili düzgün bir şeyleri yarın yazarım. Allah bütün Galatasaraylılara ve Frank Rijkaard sevenlere sabır versin.

Maradona

1 yorum:

  1. bence aziz frank bu iki pas yapamayan adamlarla ancak bu kadar olabileceğini cümle aleme göstermek istedi. sadece 40. dakikada güzel bi paslaşmaları oldu, dar alandan top çıkardılar, o kadar. rijkaard gibi bi adamın 4 kazmayı aynı anda oynatması aklıma başka bir şey getirmiyor.

    YanıtlaSil