7 Eylül 2009 Pazartesi

Euro 2009 Başlıyor

Sabah 2 3 sene önce tanıştığım ve o gün bugündür görüştüğüm bir arkadaşımla konuşuyordum. Bana " Basketbol sever misin" dediğinde şaşırdım. Kim sevmez ki diye geçirdim aklımdan, gittiğim maçları hatırladım bir an. Sonra fark ettim ki 2 3 senedir oturup final serileri dışında izlediğim maç yok. Arada bir de EuroLig maçları. (NBA'yi saymıyorum bile , onu NTV verdikçe izliyorum) . Valla benim bu ilgimin kopuşunun sebeplerini düşündüm ettim. Bunun tek sebebi sanırım yayıncının NTV olmaması. Odamdaki televizyon sadece karasal yayınları aldığından Skytürk ya da diğer yayıncılardan maçları izleyemedim. Bir de Tanjevic var ki, onun yarası bende büyük. İlk basket maçına 1993 senesinde giden birisi olarak , Tanjevic'i basketbolumuz önünde bir el freni olarak görüyorum. İsteyene bunu sabahlara kadar tartışırım. Blogumuzda elimizden geldiğince Türkiye merkezli bir turnuva takibine erişebileceksiniz. Sevgiler Saygılar

Not: Yazıyı öğlen 1de yazmaya başladım, 1bucuk gibi işler öyle yoğunlaştı ki eve gelmem 9'u buldu. Kusura bakamyın blogu biraz ihmal ettik. En kısa sürede bu duruma kalıcı çözümler bulacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder