7 Eylül 2009 Pazartesi

Haftaiçi Gündemi

Fenerbahçe futbol okulu öğrencilerinden 13 yaşındaki Ali Duran Örnek antrenmanda rahatsızlandı ve kaldırıldığı hastenede ne yazık ki öldü. Ölüm nedeni ise kalp krizi. Her sene iki kişi en az gidiyor farkındaysak. Daha önce de İspanya'dan bir haber gelmişti. Fakat bu sefer dibimizde ve de küçüçük bir çocuğun başına geldi. Futbol işte böyle zor bir oyun ve futbolculuk belki de en zor meslek. Biz her maçtan sonra her futbolcuyu acımasızca eleştirirken bunu bazen unutuyoruz. O adam para kazanmak için kalbini yoruyor. Her gün daha iyi performans gösterebilmek için vücudunu zorluyor. Zaman zaman da o vücut bunu kaldıramıyor. Yani yine eleştiri yapacağız ama, neden koşmadın diye sorduğumuzda aklımıza şu cevap da gelmeli bazen. Yoruldum. Evet.Tanju'nun dediği gibi: "Ben koşamazdım abi, ben yorulurdum."

Geçelim başka bir konuya. Ankaralı arkadaşlarımızın ahlaksız teklifine sonunda ciddi yaptırımlar gelmeye başladı. Küçük Gökçek'in Ankaragücü başkanı olurken aynı zamanda Ankaraspor ile de bağlantısı olduğunu gördü. Durum böyle olunca little Gökçek ya Ankaraspor'a geri dönecek ya da Ankaraspor'u başka birine devredecek. Yoksa Ankaraspor ligden adeta kovulacak ve lig 17 takımla devam edecek. Şu yapılan işe bakın. Tabi devrimci kişilikleri de bunu gerektirirdi zaten. Rejim değiştirmeye çok meraklı üst tarafın alt tarafı da ,değiştirebildiği kadar rejim değiştirmeye çalışacaktır. Bakalım küçük Gökçek ne yapacak? 17 takımlı bir lig olmaz olsun. Hele böyle bir ahlaksızlık hiç olmaz olsun. Hele hele little Gökçek'in o muhteşem suratı...

Saygılar

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder