11 Eylül 2009 Cuma

Premier Lig

Sıkıcı ve bezdirici bir hafta yaşadım ben de bütün Türk halkı gibi. Sinir, stress, üzüntü derken, şu anda boş bir Cumartesi beni bekliyor. İşten eve gelirken, uzun süredir aradığım bir kitabı da buldum ve çok mutluyum. Her yerde yağış olacak deniyor, çok şükür hala yağış başlamadı İstanbul'da. Yarın yağmur olabilir diye, bütün planımı evde oturmak üzerine yaptım. Tabi bir futbol sever olarak , bir yanda derbi heycanı var, bir yanda da Premier Lig heycanı ve bir yanda da 12 Dev Adam.

Tottenham ve Manchester City ilk ciddi sınavlarını verecekler. Manchester City, Arsenal ile oynuyor. Tevez yok, Robinho memleket yorgunu, al sana bir Tello daha .Bu ikili olmazsa City zorlanır mı derseniz, zorlanır valla . Bütün maçlarını izledim City'nin , Tevez sanırım 2. hafta aldı formayı ve çok önemli işler yapıyor, Robinho ise takımın ataktaki beyni. Arsenal'de ise uzun süreli sakatlar dışında, Arshavin olmayabilir. Arsenal Manchester United karşısında şaibeli bir mağlubiyet almıştı, bakalım bu hafta nasıl olacak? Tottenham ise ManU ile oynayacak. Bu maçı hafta içi Beşiktaş ManU maçına bilet almış biri olarak merakla bekliyorum. Evet evet, bir Galatasaraylı olarak, Avrupa maçında tribünde yerimi alacağım. Bakalım nasıl olacak. Maçın son 15 dakikası bizim derbi ile çakışacak ama olsun, gene de izlerim biraz.

Onun dışında , Liverpool Burnley karşısında moral arayacak. Pazar günü ise Birmingham derbisi var. Bakalım gülen taraf kim olacak? Pazar gündüz evde olamayacağım için kaçıracağım ama denk gelirse Marquinhos izler. Efendim işte aşağıda da toplu program var. Unutmayın maçları TVANTS adlı program ile , Eurosoccer kanallarından Çince olarak izleyebiliyorsunuz.

Not: 12 dev adam ile 17 : 00 daki maçlar çakıştığı için tercihimi 12 dev adamdan yana yapacağım. Bu ayrıntıyı yeni fark ettiğim için yazının gerekli yerlerini düzelttim.

Cumartesi, 12 Eylül 2009
Blackburn v Wolves 17:00
Liverpool v Burnley 17:00
Man City v Arsenal 17:00
Portsmouth v Bolton 17:00
Stoke v Chelsea 17:00
Sunderland v Hull 17:00
Wigan v West Ham 17:00
Tottenham v Man Utd 19:30

Pazar, 13 Eylül 2009
Birmingham v Aston Villa 14:00
Fulham v Everton 18:15

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder