27 Nisan 2009 Pazartesi

Güle Güle Ersun Yanal



Ersun Yanal ve Trabzonspor ile ilgili oynanan maçlar dışında bir şeyler yazmayı düşünüyordum sezon sonu. Ama kısmet değilmiş sezonu bitirmesi Ersun Yanal'ın. Ben burada olayın başka bir boyutuna dikkat çekmek istiyorum. Lütfen yazının burasında http://www.trabzonspor.org.tr/default.asp?Sayfa=EskiTeknikDirektor linke bir bakın. Bugüne kadar Trabzonspor ve Trabzon için orası özel bir yer,anadolunun ilk ve hala tek şampiyon çıkarmış şehri. Bu şehirde yönetici, futbolcu ve teknik direktor olmak çok zor der herkes. Ben Ersun Yanal'ın gönderilmesine son 5 hafta kala açıkcası biraz karşıyım. Ama demek ki baskılar o kadar arttı ki sonuç bu oldu. Tamam Ersun Yanal kötüydü ve gönderildi. Bununla ilgili daha fazla bilgiyi yarın televizyon ve gazetelerden daha iyi takip edebileceğiz. Ama ben nacizane bir futbol sever olarak haddimi aşarak bütün Trabzonspor sevdalılarını bu linke bakmaya davet ediyorum Üşenip bakmayanlar için bir iki dikkat çekici nokta yazayım buraya. 1995-1996 sezonundan 2008-2009 sezonun sonuna kadar 95-96 sezonunu Şenol Güneş, 98-99 sezonunda Gordan Milne 2002-2003 sezonunda Samet Aybaba tam sezonu bitirebilmişler. Yani 13 sezon içinde sadece 3 sezon bir tek hocayla tamamlayabilmişler. Sanırım biraz bu hocaların hepsini kovmaktansa biraz da mantığın değişmesi lazım sanırım. Güle güle Ersun Yanal, merhaba yeni maceralar.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder