14 Mayıs 2009 Perşembe

19 Mayıs ve Fatih Terim

En son derbide çıkan kavgalardan sonra , yeni spor bakanımız ilk büyük icraat olarak iki takımı barıştırmayı , bu yüzden de aralarında bir dostluk maçı ayarlamayı uygun gördü. Türk sporunun ve futbolun bu kadar çok problemi varken , bu maç çok gereksiz. Çünkü tabirimi mazur görün ama bu maç "mastürbasyondan" öteye geçemeyecek. Kavgadan sonra iyi kötü futbolcular çıkıp özürlerini zaten dilediler. Ama yönetimler birbirini suçlamaktan öteye nasıl bir adım attı. Hep söylüyorum, Sabri hala Galatasaray'da Lugano da Fenerbahçe'de oynarken bu maçın samimiyetine kimse beni inandıramaz. Gerçi stadın eski günlerdeki gibi yarı yarı olduğunu ilk kez göreceğiz kupa finalleri dışında. Ama bakalım yönetimlerin davranışları nasıl olacak? İki takım da ilk kez aynı sezonda bu kadar başarısız oluyorlar ve iki tarafta da bunun gerginliği olacak. Tabi ki bir derbi havasından kaynaklanacak gerginlikler olmaz ama sahte samimiyetlere ne gerek var anlamıyorum. Yani ortada hiç iddia olmayan, hırs olmayan bir maçta kavga ,olay gürültü çıkmadı diye mutlu olacak mıyız? Ben olmayacağım ama kendini kandırmak isteyenlere de mani olamayacağım.

Fatih Terim ve Galatasaray

Bir galatasaraylı için unutulmaz 3 teknik adam varsa birincisi tartışmasız Fatih Terim'dir. Onun bütün Türkiye'ye Galatasaray teknik adamı olarak yaşattıkları ortada. Durup durup tekrar anlatmanın bir amacı yok. Hiç bir kelime onun başarısını anlatmaya yetmez. Hatta Marquinhos şahidimdir, bu yaz interrail sırasında Roma'da "Pizzeria Baffetto" da pizzalarımızı lüpletirken, konuştuğumuz garson Fatih Terim'in İtalya milli takımının başına geçmesini istediğini söyledi. Varın düşünün Fatih Terim'in İtalya' daki başarısını. Neyse efendim bütün bu iyi geçmişin yanında bir de ikinci Fatih Terim devri var Galatasaray'da başarısız olduğu. Tabi başarısızlığın tek sorumlusu o değildi, ama amacım buna girmek değil. O zaman Özhan Canaydın , seçimi kazanmak için Fatih Terim'i kullanmıştı, şimdi bir benzerini Adnan Polat kendi koltuğunu kurtarmak için yapıyor. Tabi benim bu gördüğümü Fatih Terim de görüyordur. Öte yandan Fatih Terim'in bir kulüp takımı çalıştırmak istediğini de herkes biliyor. Fatih Terim'in Galatasaray camiasının gönlündeki kredisini anlatmaya gerek yok, ama ben yönetimlerin bunu kendi çıkarlarına kullanmasından sıkıldım. Bakalım neler neler göreceğiz bu yaz sezonunda.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder