17 Ağustos 2009 Pazartesi

Futbolu Özledim

3 günlüğüne Küçükkuyu'ya gittim. Çanakkale'nin altında Assos'a yakın küçük bir yer burası. Futboldan uzak reklamdan uzak iki üç gün geçirdim. İnternete girmedim. Her şeyden uzak durdum. Sadece kitap okudum. Rakı içtim bol bol. Kalamar yedim pişinin dibine vurdum.

Ben oradayken Maradona sağolsun blogu süper idare etti. Premier Lig maçları izleyebileceğimizin müjdesini verdi bizlere. Bana Lugano müjdesi verdi. Fener maçını telefondan mesajlarla canlı anlattı. Bense acaba o ne yaptı şu ne etti derken bitirdim tatilimi. Şimdi gündüzleri bir reklam ajansında çalışıyorum akşam da kursa gidiyorum.

Dos Santos çok güzel bir gol atmış , izleyemedim. Şimdi açıp izleyeceğim. Premier Lig'de kim bilir ne goller atılmıştır? Arsenal'i hazırlık maçlarında izlemiştim taş gibiydi. Kadro o kadar transfere rağmen hala taş gibi demiştim. 6 attılar sağolsunlar. Galatasaray da yemiş rakibini. Kewell gol atınca Fener atmış gibi sevindim. Seviyorum adamı. Beşiktaş demin yendi. E Fener Sivas'ı yendi ve hala lider. Mutluyum yani biraz.Bu haftasonu izlemedik maç yazmadık yazı bırakmam sanırım.

Şu Lugano konusuna gelince... Yahu arkadaşım bu adam değil miydi Avrupa'da oynamak hep amacımdı ve artık orada oynayacağım diye. Oydu evet. Ne oldu da hala Anadolu'da kaldı bu adam? Ne olduğu çok belli. Kimse almadı tabi ki adamı. Kim alır yahu? Dedim size en fazla Chievo ya da Espanyol gibi bir takım alır. Onlar da almadı. Fener'de kaldı. Upuzun bir tatil yaptı. Şimdi en fazla maaşlardan biriyle tekrar geri döndü kendisi. Fener'in defans hattı Lugano ve Bilica'dan kurulursa kart cümbüşü yaşanır. Benden söylemesi. Edu hala gitti denmedi. Keşke askıya alınsa da düzelince hemen gerı alınsa Bilica'nın yerine. Bu hafta Alex yok Sion karşısında. Buradan Daum'a sesleniyorum. Kazım'ı Guiza ile çift forvet oynat. Topuz'u al kanada koy. Deivid de yedek başlasın ne olur? Skoru elde edince de al Deivid'i ileride top tutsun olmaz mı?

Christian'ı Maradona da beğenmiş buna sevindim.Umarım daha iyi olur. Tuncay haberleri var basında çokça. Gelme Tuncay. Middlesbrough ile lige yeniden çık. Oranın dükü ol. (Maradona'nın lafıdır.) Neyse efendim bu iş temposunda umarım ara ara yazılar yazabilirim.Şimdilik bu kadar. Kalın futbolla.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder