21 Ağustos 2009 Cuma

Lugano, Adalet ve Adeleler

Çok sevgili kardeşim Marquinhos eminim ki ilk uygun dakikada Sion maçıyla ilgili bir şeyler söyleyecektir. Dün hatta gece bir mesajlaştık, ben Keita şov var derken, o da bana pas şov var dedi. Tabi demedim, kardeşim Galatasaray makine gibi oynuyor diye :) Şaka bir yana ,bu sene lig çetin geçecek. Gelelim benim başlığa. Lugano Fenerbahçe'ye hayırlı olsun. Her ne kadar ufak çapta bir 6 + 2 sorunsalı olsa da, gerek sakatlıklar, gerek rotasyon ile Daum bunu dengeleyecektir bir şekilde. Benim takıldığım nokta ise, her takımın defalarca yaptığı, ve yapılmaya devam edilen "Yıldız oyuncuya formayı hemen verme" yanlışı ya da adaletsizliği. Zamanında lig maçına özel uçakla yetiştirilen, antreman yapmadan formayı kapan oyuncular gördük fazlasıyla ;bunun bir benzerini de Lugano'nun dün oynanan maçta formayı almasıyla tekrar yaşadık. Bu satırdan sonrakiler, teknik olarak değil, insani değerler ve adalet duygusuyla bakılarak yazılar değerlendirmelerdir. Yoksa Lugano'nun bütün antipatikliğine rağmen (ki eminim bütün fenerliler bu hırçın adamı seviyorlardır) çok iyi bir oyuncu ve Lugano varsa, formayı o giyer. Tabi hangi Lugano, kampını yapmış Lugano. Aksi halde kampa katılan Önder ,Deniz ve Bekir'in Adalete olan inancı kaybolur. Onu geçtim bunu gören diğer oyuncular da bu durumdan etkilenir. Teknik açıdan değil ama usul olarak, Lugano formayı bari en azından bu hafta sonu giyseydi ilk defa.



Adeleler



Yahu biz Koch'u süper adam ilan ettik blog olarak. Kendi aramızda geyik yaparken bile takıma Koch çarptı diyoruz hep. Ama Emre, Alex, Carlos ve Deniz , darbeye bağlı olmayan adele sakatlığı yaşadı. Bir yerde bir yanlış yapıldığını Daum da görmüş olacak ki, takıma yeni testler yapacakmış, olmadı dişçiye götürecekmiş. Bir Galatasaraylı olarak geçen sene böyle sakatlıklardan çok çektik. Umarım çabuk toparlarlar, yoksa Lig'in gene tadı kaçar. Neyse bakalım neler olcak.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder