17 Ağustos 2009 Pazartesi

Premier Lig'de ilk haftanın ardından



Sevgili takipçi dostlar, Marquinhos ve ben ayrı ayrı şirketlerde ,staj yapmaya başladık. Bu yüzden blogla gündüzleri fazla ilgilenemeyeceğiz gibi gözüküyor bir süreliğine, ama elimizden geldiğince akşamları açığı kapatmak için çalışacağız. Bu hafta sonu 3 maç izledim canlı Premier Lig'de, izleyemediğim maçları da takımların sitelerinden takip ettim. Sanırım herkes için süpriz olan sonuç Aston Villa'nın kendi evinde Wigan'a 2 sıfır yenilmesi oldu. Bir onun kadar ilginç skor da Arsenal'in inatla Everton'a gol atması. Manchester United ise Ronaldo'nun gidişiyle , hucum organizasyonlarında biraz sıkıntı yaşıcak gibi duruyor. Gerçi skora bakıp aldanmamak lazım, Owen karşı karşıya kaldığını atsa, Rooney az daha dikkatli olsa, skor tatmin edici olurdu. Ama skora değil, oyuna baktığımızda Manchester'ın Ronaldo'suz oyuna alışması biraz sürecek. Ben Ronaldo'nun Ferguson'un eseri olduğunu düşünüyorum. O yüzden United Ronaldo'nun eksikliğini biraz hisseder, ama toparlar, ve fakat Ronaldo bir daha United'da yakaladığı performansı yakalayabilir mi sanmıyorum. Toplama takım City'i ise Hughes güzel toplamış, kadroyu yedirmiş birbirine. Yapılan transferler sadece manşette kalmayacak gibi. Liverpool'a ise değinip kendimi dünden sonra daha fazla üzmek istemiyorum. Tottenham ise geçen seneki felaket başlangıçından sonra ,taşları iyice oturtmuş yerine. Sunderland hemen maçın başında atıp, üzerine yattı. Ligin yenilerinden Wolverhampton ise Marquinhos'un sempati beslediği takımlardan Westham'a yenildi.Maçların geneline baktığımızda 10 maçın 6 tanesini deplasman takımları kazandı. Ayrıca hiç bir maç berabere bitmedi ilk hafta. Oynanan oyuna baktığımızda ise, neden o takımlar için 1. hafta olması kondisyon olarak bir şey değiştirmiyor, ya da daha doğrusu, bizim takımların 1. haftaki kondisyonu ile, onların 1. haftaki kondisyonu arasında bu kadar fark oluyor. Bir de çok uçmamış olmak umuduyla bir haftanın 11'i vermek istiyorum size. Eğer beğenmediğiniz oyuncu olursa yorumlarda söylerseniz seviniriz. Sevgiler saygılar.

Given,Sagna,King,Upson, Ekotto , Lennon, Fabregas, Ireland, N'Zogbia, Adebayor ve Drogba

Maradona

Not: Takipçilerimiz bilirler, Süper Lig için bile hazır puan cetveli değil, kendi puan cetvelimizi yapıp koyarız. Ama o kadar yorgunum ki , anlayışınıza sığınmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder