16 Ağustos 2009 Pazar

Lugano İmzaladı ve Yurda Döndü


Transferi yılan hikayesine döndü. Menajeri Figer ilk defa sanırım Türkiye'de imza parası diye birşeyi Nobre için uydurmuştu, bu sene de Lugano için aynı senaryoyu denedi. Yönetimin Figer'e karşı bu tavrını çok olumlu buluyorum. Gerçi transferin gerçekleşme sürecini çok uzattı ama gene de olabilcek en uygun şekilde gerçekleşti bu transfer. Kafamdaki tek soru işareti ise ,Lugano'nun bu imza atmadığı sürede ne yaptığı ile ilgili. Yani kondisyonu ne durumda, yoksa özellikle bu kadroda çok önemli bir eksiği kapatacağı çok belli Lugano'nun. Ama Koch'un olduğu yerde kondisyon problem olmaz ve çok hızlı bir şekilde toparlar durumu. Ayrıca medyaya yansıyan haberlere göre Lugano'nun sözleşmesine kart görmesini engellemek için bazı maddeler konulmuş. Eğer bu gerçekten yapıldıysa bu noktada da Fenerbahçe yönetiminin hakkını yermek lazım. Lugano çok iyi bir oyuncu ama agresifliği ile hem antipatik hem de takımını eksik bırakma potansiyeli olan bir adam. Bir Galatasaraylı olarak bana çok antipatik geliyor, gerçi bana Sabri de çok antipatik geliyor, ama biliyorum ki Fenerbahçeli taraftarlar da doğal olarak bu hırslı adamı çok seviyorlar. Yönetim ve Daum'un ortak çalışmasıyla bu sene Lugano'dan daha uysal bir sezon bekliyorum. Bu transferle Fenerbahçe büyük bir eksiğini kapattı, eminim artık lig daha çetin bir mücadeleye sahne olacak.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder