18 Ağustos 2009 Salı

Haftaiçi Gündemi

Edu ile yolları ayırdı Fenerbahçe. Kendisine başarılar diliyorum ben buradan. Umarım Avrupa'da devam eder futbol yaşamına. Yerine de onun iş arkadaşı Lugano alındı. İşin Lugano konusu değil de Edu konusu önemli. Resmi sitede ne bir açıklama ne bir teşekkür hiçbir şey yok. Bu kadar emek vermiş bir futbolcu için umarım ilerleyen günlerde bir teşekkür edilir.(En azından)

Bir başka haber Ankara'dan geldi. Melih Gökçejk artık her şeyini Ankaragücü için harcayacağız demiş ve Ankara'dan artık bir şampiyon çıkacak demiş. Ayrıca stat da yapılacak demiş. Ankaraspor ise başka bir takım olarak devam edecek yine de demiş. Bu ne anlama geliyor şimdi? Ankaraspor'un oyuncularını biz Ankaragücü'ne aktaracağız ve Ankara bu sene küme düşecek ve Ankara'nın tek anılan takımı Ankaragücü mü olacak? Ntvspor'daki yazıyı okudum ve Ankaraspor ne olacak pek bir cevap alamadım. Bu işler ne kadar kolaymış böyle anlayamadım da. Neden bu iki takım sezon öncesi anlaşamaz da alltan bir takım daha gelemez? Çok mu zordu bunu yapmak? Anlayamıyorum.

Tuncay ve Aurelio'dan da haber var. Tuncay golle başladı lige. Şu çocuk bu transfer döneminde kendine daha iyi bir takım bulsa keşke ama bence Boro'da kalırsa çok çok iyi bir sezon geçirecek ve seneye daha iyi hatta daha da iyi bir takıma gidebilecek. Boro ile premier lige dönmeli Tuncay.

Betis Aurelio'yu gönderme kararı almış. Aurelio bakalım nereye gidecek? Türkiye'ye gelir mi? Neden olmasın ? Ama bu takım Galatasaray ya da Fener olmaz. Beşiktaş olabilir belki. Ya da başka bir takım. Ama Aurelio'nun Avrupa'da Betis'ten daha iyi bir yerde oynayamayacağını düşünüyorum. Bu arada Galatasaray'ın da neden hala gol atacak biri almaya çalıştığını anlayamıyorum. Sercan'ı alacağına neden bir defan almaya çalışmıyor bu takım? Zan ve Servet'in milli takım defansı olması Zan'ın sakatlanmayacağına ya da iyi oynayacağına işaret mi? Değil. Her maçta eleştiriliyor. Fener buraya Lugano'yu aldı bari. Galatasaray'ın da birini alması şart. Benden şimdilik bu kadar. İyi haftalar.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder