5 Mayıs 2009 Salı

Messi (Geç Kalınmış Bir Saptama)

O maçtan beri yazacağım ama sürekli unutuyorum. Çok okudunuz ettiniz o yüzden ben sadece beni çok etikileyen noktayı söylemek istiyorum. Messi, ama attığı goller , çalımlar ya da futbolculuğu değil. İnsanlığı ve duyarlılığı. Ben meşhur insanların ya da kısaca rol model diyebilceğimiz insanların belli bir sosyal sorumluluğa ya da örnek olmak gibi sorumluluklara sahip olduğunu hiç düşünmüyorum , ama daha o yaşta bir futbolcunun bu yaptığı bence bütün dünyaya önrek olmalı. Genelde bizim ligimizde futbolcular hanımları halime ise yada buna benzer kişisel mesajlar içeren t shirtler giyip gösterirler gol attıklarında. Messi ise "Sibdrome X Fragil" isimli bir hastalığa dikkat çekmeye çalışıyor. Bizim en büyük futbol yıldızı adaylarını bir düşünelim, Arda, Semih, Tuncay, Mevlüt ,Nihat ya da siz bu listeye kimi isterseniz ekleyin ve sonra aradaki mantık farkını düşünün. Hatta buna Avrupa takımlarında oynayan Rooney, Ronaldo, Kaka ,Fabregas vs. Hatta daha gerilere gidelim Pele , Platini vs. Tabi daha burada Barcelona'nın forma reklamı almadığı ve Uniceff'i hem formalarına alıp tanıttıklarını hem de üzerine para verdiklerini söylemek lazım. Ama bunlar bilinen şeyler olduğundan sizi sıkmak istemiyorum. Arada saha içini geçtim, kafanın içindekilerle ilgili büyük farklar var.


Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder