3 Mayıs 2009 Pazar

Now That's What You Call Football


Barcelona Real Madrid'i deplasmanda 6 2 yendi. Bu tarihi sonucun haberi Barça'nın internet sitesinden işte bu başlıkla yayınlandı: Now That's What You Call Football. Yeteri kadar insan bu sonucu öğrenemez belki diye ben de buraya yazıyorum. 6-2!!!


Real acaba bu sene son anda şampiyonluğa gidebilir mi diyordum. Kendi evinde bu derbiyi alırsa puan farkını 1'e indirecekti.Olmadı.7'ye çıktı fark. Bir de Barça Şampi diyim de tam olsun.


Ben en son Rivaldo'lu Luis Enrique'li Barça'yı bu kadar saldırgan ve gol atan bir takım olarak görmüştüm. Hatta o zamanlar Barça ilk golü buldu mu ikinci gol 10 dakika içinde mutlaka geliyordu. Kural olmuştu resmen. Bu sefer şöyle bir istatistik var ki Barcelona bu sene 6ıncı kez bir rakibine 6 gol attı. Bu sadece İspanya Ligi'ndeki bir istatistik. Bu adamlar şampiyonlar liginde ise 3 kere 5 attılar rakiplerine.


Hani büyüklerimiz bize Maradona'dan Pele'den Zico'dan bahsederler ya. Bir de yanlarına Rıdvan'ı Tanju'yu ve Metin Ali Feyyaz'ı koyarlar ya hani. Bizim artık çocuklarımıza anlatacağımız bir efsane de 2008 2009 yılının Barcelona futbol takımı olacak. Hatta biz anlatacağız ama onlar inanmayacak. Bence ,artık Chelsea'ye elenseler bile bu senenin ve geçmiş senelerimin de en heyecan verici takımı 2009'un Barcelonasıdır!!

1 yorum:

  1. aynısını di natale için söylüyordum, beklediğim patlamayı yapamadan jübilesini yapacak neredeyse namussuz. messi bu kuşak için büyük kazanç.

    YanıtlaSil