14 Eylül 2009 Pazartesi

Neden Bu Gerginlik ?















Valla kimse kusura bakmasın, ama ben bu hakemi mıncıklama olayını ve saha içindeki manasız gerginliği taktım kafaya. Yayıncı kuruluş sayesinde sadece 3 maç izleyebiliyoruz canlı olarak, ve sadece o maçlardaki gerginlikleri görebiliyoruz. Ben de elimden geldiğince bu sahneleri bloga taşıyacağım. Emre yok maç biraz sakin geçer belki derken, Lugano içindeki canavarı gene çıkardı ortaya. Adam sahtekar ötesi. Hem faul yapıp, hem de kendisini yere atabiliyor. Yukarıdaki fotolardan birinde Gökhan'ın da anormal bir pozu var. Aslında Gökhan haklı , hakem yanlış bir karar veriyor ve olmayan bir korner yaratıyor ama her ne olursa olsun Gökhan'ın biraz daha sakin olması lazım. Mehmet Topuz ise hakem ile diyologlarında tansiyonu düşürücü görevi görmek istedi, ama hakemi mıncıkladı sürekli. Demek ki hakemin de hoşuna gitti zaman zaman mıncıklanmak.
Tuttuğum takım Galatasaray'da ise Sarp bu hafta gereksiz işler müdürü oldu. Aslında oyun olarak gene güzeldi, ama Tabata'dan yediği darbe sonucunda delirdi. Küçük bir tos attı sonra da uzattı işi. Hakem güzel cezalandırdı. Haberlere göre Neeskens ve Haldun Üstünel de kulağını çekti.
Yukarıdaki fotoğraflardan bir tanesi Avrupa Ligi'nde ya da Şampiyonlar Ligi'nde yapsalar da gülsek biraz.
Maradona

1 yorum:

  1. Mustafa sarp gerginliğin nedenini açıkladı ve özür diledi. Böyle bir beyfendi adam bidaha öyle şey yapmaz zaten, açıklaması;

    Mustafa Sarp: ” Maç içindeki düşüncelerle şimdiki düşünceler arasında çok fark var ama ben uzun zamandır Süper Lig’te de oynuyorum, 2.ligler de uzun yıllar oynadım, bir çok kesim beni çok yakından tanıyor. Belki de ilk defa sahanın içerisinde böyle bir hareket sergiledim. Ama, ama, amacım Tabata’yı karalamak, Tabata’ya burdan laf atmak değil ama, o pozisyonda Tabata’nın kesinlikle samimi olduğuna, amacının top olduğuna hiç inanmıyorum. Darbe aldığım yer tam kaval kemiğimin içi ve ayağım biraz daha sabit olsaydı KIRILABİLİRDİ. O can havliyle yapmış olduğum bir hareketti. Başta Tabata olmak üzere herkesten yaptığım hareket adına özür diliyorum..”

    YanıtlaSil