19 Eylül 2009 Cumartesi

Sivasspor - Bursaspor Maçını Neden Seyredemiyoruz?

Bugün msn'de Bursalı arkadaşımız Hasan ile konuşuyorduk. Konu döndü dolaştı futbola geldi. Daha önce de yazmıştım, Bursa, Eskişehir gibi takımların maçlarını izleyememek çok kötü diye. Hatta yayıncı kuruluşa bir iki cümle ile sallamıştım. Bugün Hasan'dan değişik bir şey öğrendim. O durumu kendi bloguna da koydu, ben de size burada anlatmak istiyorum. Önce Hasan'ın bana gönderdiği bir forum linki ve bu linkte yazanı sizinle paylaşmak istiyorum.

http://www.bursasporum.com/haberincele-2824-Sivasspor_maci_yayin_programinda_yok

Beyler, lig TV'nin Bursa'daki maçı yayınlaması, yani yayın kamuoyunu ve teknik ekibini buraya göndermesi, yorumcuları, masrafları, uydusu, kılı tüyü kanala 30 bin dolara maloluyormuş. Bu yüzden bizim her maçımızı yayınlaması için de her maç en 50 bin dolar civarında reklam alması gerekiyomuş. Ancak bizim her şeyi bilen, car-cur konuşan, ama elini cebine atmaya geldi mi ortada pek görünmeyen Bursamızdan bu kadar reklam çıkmayınca lig tv Bursa'ya gelemiyormuş. Geçen gün FB maçından önce yönetmen Musa Çözen'e sordum, o anlattı. Yoksa adamların bize garezi yok. Sivas'ın maçları verilirken ise, istanbul'da yaşayan zengin Sivaslı tüccarlar reklamlarını lig tv'ye veriyormuş.Ama biz böyleyiz işte. Koca Bursa, fısss

Yukarıdaki yazılanların doğru olduğunu düşünerek bir şey söylemek istiyorum. 50bin dolardan 34 Bursa maçı için 1.700 000 bin dolar para lazım. Lig Tv belki bu parayı genel bütcesinden karşılayabilir, ama sonuçta adamların böyle bir zorunluluğu yok. Ama neden bu işler halka hiç sorulmuyor? 100.000 kişi 17 dolar verse çözülebilecek bir sorun bu, ki gerek Bursa halkı, gerekse futbol sever insanlar bu parayı rahatlıkla ödeyebilir kanala. Mesela ben Lig TV abonesiyim ve ayda 2 lira para ödeyerek kendi payıma düşeni ödemiş olurum. Bu kadar basit ise çözüm birileri bir şeyler yapsın.

Maradona


not: kardeş blogumuz http://emosimoghislain.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder