16 Eylül 2009 Çarşamba

Şeytan Aldı Götürdü


Sabah şirkete geldim, mesai 9'da başlıyor, 15 dakika kısa kısa bir gazetelere bakayım dedim. Milliyet, Habertürk ve Vatan gazetesi aynı başlığı atmışlar. Yahu bu nasıl bir medya, nasıl spor servisleri. Benim yazar kadrosuna hayran olduğum Milliyet bile bu klişeyi yazmış. Biz bu blogları tutarken bile elimizden geldiğince özgün olmaya çalışıyoruz. Tamam hepimizin konuları aşağı yukarı aynı ama biraz daha zorlasak kafaları daha iyi olmaz mı? Şimdi saat 9 40 , bir yandan işleri yapıyorum, bir yandan blogumla kaçamak dakikalar yaşıyorum. Birazdan da radyoyu kulağıma takıp Atilla Gökçek ve Öztürk Pekin ile "Günaydın Futbol" u büyük bir keyif ile dinleyeceğim. Bakalım onlar bu benzerliğe ne diyecek?
Not: Maçın yazısını yazıyorum. En geç öğle arası blogda.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder